top of page

2023 bye, 2024 Assalamualaikum.

7.52 pm

31.12.2023

Sedang melihat live semua orang di TIKTOK.

Last-last tengok live TV3.




Punyalah lama tidak menaip di sini. Padahal ramai yang tengok dan baca rupanya.

4 bulan ni terlampau sibuk dan banyak kecemasan keluarga melanda.

 

Adik bapa saya meninggal akibat minum madu, sakit suspek covid. Tengok-tengok pecah appendiks. Masuk 3 bulan sudah dia tiada.

Bapa mertua pulak telah meninggal. Lama juga arwah sakit tapi kita redha. Tak sampai seminggu, mak mertua pulak menyusul. Sedihnya saya tengok husband. Saya tidak terkata sebab waktu arwah bapa saya pergi. 2 tahun saya hilang arah.

Hidup perlu diteruskan.

Alhamdulillah tahun ni, semua dateline diselesaikan sebelum waktu datelinenya.

Tak banyak saya ingin perkatakan disini hanya.


2024



Keningau


RM25k


Papar

RM45k


Mandahan

Kota Belud

Antara Kawasan yang kami buka untuk tahun 2024.

 

Apa-apa pun, jaga diri semua.

21 lihatan0 komen

Siaran Terkini

Lihat Semua
bottom of page