top of page

Kau banyak cakap itu ini...kau beli beras untuk sayakah?

Ladies and gentlemen...hahaha

I can typing all day and night long....


Tapi...ada jenis manusia...baru kita menaip di sini...dia pulak yang lebih-lebih...aku tak kenal kau walaupun kau cakap macam-macam dengan orang yang aku kenal.


Terlampau duduk meliat sinetron Indonesian kali kan?

Di rumah saja...kampung halaman yang kampung.



Kejap aku solat jap...dan pekena sebatang dua peter double klik...kita sambung balik...




Tenang pulak saya rasa selepas solat. Jiwa marah dan memberontak sentiasa muncul tapi dah berumur ni...too much moving and thinking make me tired and sleepy hahahah


Hanya mau memperingatkan kepada semua.

Kita lahir di dunia seorang diri, hidup pun sendiri dan di kubur pun sendiri.

Jadi kenapa saya mau dengar kata-kata orang....


Listen




She said,,,saya positif sebab saya, saya mau berjaya sebab saya..

Sebab...apa pun terjadi...Saya tetap Saya...tak suka...

Cut your activities with mne...

Mati dikubur pun sorang-sorang boss.


Ok...inform saya apa yang kamu mau saya tulis di blog akan datang...

18 lihatan0 komen

Siaran Terkini

Lihat Semua

Comentários


bottom of page